נקסט-פוינט - בוטיק גיוס והשמה מותאם אישית
נקסט-פוינט גיוס והשמה
מי אנחנו?
למה אנחנו?
איפה אנחנו?
משרות
משרות הורה
אדמיניסטרציה
אחזקה ואנשי מקצוע
אינטרנט ודיגיטל
הוראה, חינוך והדרכה
הנה"ח, חשבות שכר וגבייה
חשמל ואלקטרוניקה
ייבוא ייצוא
ייצור ותעשייה
כללי וללא ניסיון
כספים וכלכלה
מחסנאות
מכירות
משאבי אנוש וגיוס
משפטים
נדל"ן, בינוי, בניין ותשתיות
נהגים, שליחים והפצה
פרסום, שיווק ויח"צ
רכב ומכונאות
רכש, תפעול ולוגיסטיקה
רפואה ופארמה
שירות לקוחות
שירותים חברתיים, ייעוץ ותמיכה
תיירות ומלונאות
משרות TECH
תוכנה כללי, AI
תוכנה FULL-STACK
תוכנה FRONT-END
RESEARCH
תוכנה BACK-END
MOBILE, WEB DEVELOPMENT
QA, DEVOPS
מערכות מידע, BI, DATA
מחשבים ורשתות, אבטחת מידע וסייבר
PRODUCT/ PROJECT MANAGMENT
CLIENT SUCCESS MANAGER (CSM)
OPERATIONS
MARKETING & SALES
חומרה
נקסט-פוינט גיוס והשמה
מי אנחנו?
למה אנחנו?
איפה אנחנו?
משרות
משרות הורה
אדמיניסטרציה
אחזקה ואנשי מקצוע
אינטרנט ודיגיטל
הוראה, חינוך והדרכה
הנה"ח, חשבות שכר וגבייה
חשמל ואלקטרוניקה
ייבוא ייצוא
ייצור ותעשייה
כללי וללא ניסיון
כספים וכלכלה
מחסנאות
מכירות
משאבי אנוש וגיוס
משפטים
נדל"ן, בינוי, בניין ותשתיות
נהגים, שליחים והפצה
פרסום, שיווק ויח"צ
רכב ומכונאות
רכש, תפעול ולוגיסטיקה
רפואה ופארמה
שירות לקוחות
שירותים חברתיים, ייעוץ ותמיכה
תיירות ומלונאות
משרות TECH
תוכנה כללי, AI
תוכנה FULL-STACK
תוכנה FRONT-END
RESEARCH
תוכנה BACK-END
MOBILE, WEB DEVELOPMENT
QA, DEVOPS
מערכות מידע, BI, DATA
מחשבים ורשתות, אבטחת מידע וסייבר
PRODUCT/ PROJECT MANAGMENT
CLIENT SUCCESS MANAGER (CSM)
OPERATIONS
MARKETING & SALES
חומרה
שאלון הכרות והתאמה ראשונית
היי! תודה שאת/ה מתעניין/ת במשרה. כדי שנוכל להכיר אותך ולבחון את מועמדותך יש להשיב על השאלות הבאות. שאלון שלא יושלם במלואו לצערנו לא יוכל להילקח בחשבון. בהצלחה!⭐
#491 Support Engineer Lead, תל אביב
שם מלא:
*
דואר אלקטרוני
*
מספר טלפון
*
לתשומת לבך: כחלק מתהליך שליחת קורות החיים חשוב לעיין במדיניות הפרטיות שלנו:
https://www.next-point.co.il/privacy
אם הקישור לא נפתח, ניתן למצוא את מדיניות הפרטיות גם בלינק שנמצא בתחתית הדף באתר.
אני מאשר/ת כי קראתי את מדיניות הפרטיות ומסכים/ה לתנאיה, לרבות איסוף ושימוש במידע האישי לצורכי גיוס והשמה, ושיתוף המידע עם צדדים שלישיים כמפורט במדיניות.
האם את/ה מאשר/ת להעביר את קורות החיים שלך לבדיקה מול הארגון? (בשלב זה לא נוכל למסור את שם הארגון)?
נא להעלות קובץ קורות חיים בפורמט WORD או PDF.
*
האם את/ה עדיין מועסק/ת?
*
האם חיפוש העבודה שלך דיסקרטי?
*
האם עבדת מעל שנתיים בכל אחד משלושת מקומות העבודה האחרונים שלך? במידה ולא, ציין/י בקצרה את הסיבה המרכזית למעברים התכופים (שינוי טכנולוגי, סגירת מחלקה, מעבר לתפקיד בכיר יותר וכו')
*
מהם הגורמים המרכזיים שמשפיעים על החלטה שלך להתחיל בתפקיד חדש? (אפשר לבחור עד 2) - מוצר / טכנולוגיה / צוות / שכר / יציבות / אתגר מקצועי / גמישות
*
מהן ציפיות השכר החודשיות שלך בברוטו? נשמח לדעת גם האם יש טווח מינימום שחשוב לך לשמור עליו?
*
מהי זמינותך לתחילת עבודה?
*
המשרה ממוקמת בתל אביב במודל היברידי של עד יומיים מהבית. האם מתאים לך? היכן את/ה מתגורר/ת כיום לטובת משרות בהמשך? (חובה)
*
האם יש לך 4 עד 5 שנות ניסיון בתפקידי Technical Support או תפקידים טכניים דומים במוצר תוכנה או SaaS? אנא ציין/י תפקידים עיקריים ומשך בכל אחד. (חובה)
*
האם ניהלת או הובלת לפחות שנה צוות של Technical Support Engineers או תפקיד דומה כולל חניכה, חלוקת משימות ובקרה על ביצועים? אנא פרט/י. (חובה)
*
האם יש לך לפחות שנתיים ניסיון בעבודה עם Kubernetes ועם ענן כמו AWS או GCP בסביבה Production? אנא תאר/י בקצרה את ההקשר והיקף העבודה. (חובה)
*
האם את/ה עובד/ת בנוחות בסביבת Linux ועם CLI באופן יומיומי? אנא תאר/י כלים ופעולות שגרתיות. (חובה)
*
האם יש לך יכולת כתיבה והרצת שאילתות SQL בסיסיות וניסיון בעבודה מול Databases כחלק מתחקור תקלות? אנא פרט/י. (חובה)
*
האם את/ה יודע/ת לקרוא קוד ברמת High level כדי לסייע בDebugging ותחקור תקלות בקוד Production? אנא ציין/י באילו שפות עבדת וכיצד. (חובה)
*
האם יש לך היכרות מעשית עם קונטיינרים וכלים רלוונטיים כגון Docker APIs Datadog GitHub בקונטקסט של Troubleshooting? אנא פרט/י. (חובה)
*
האם עבדת/ת בעבר בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי Product Engineering וCustomer Success לטיפול בתקלות קריטיות והסלמה ללקוחות? אנא תאר/י דוגמה. (חובה)
*
האם יש לך ניסיון בהקמה או Troubleshooting של חיבורי SSO SAML או בעבודה עם HELM או GitHub בהקשר של תמיכה? אנא ציין/י. (יתרון)
*
עד כמה את/ה מרגיש/ה בנוח לעבוד עם KPIs מוגדרים ולשמור על רמת שירות של White Glove ללקוחות Enterprise? אנא תאר/י ניסיון רלוונטי. (יתרון)
*
תודה על הזמן שהקדשת למילוי השאלון! במידה ותהיה התאמה ניצור איתך קשר בהקדם. בהצלחה!
אחורה
הבא
להגשת מועמדות
כבר הגבת.
ניתן לשלוח טופס זה רק פעם אחת.