אחריות על מתן מענה ותמיכה אפליקטיבית מקצועית למערכות התפעוליות והעסקיות בארגון.
התפקיד כולל איתור ופתרון תקלות, ביצוע בקרות איכות שוטפות, ליווי מקצועי בפרויקטים חדשים
מרמת בדיקות המסירה ועד להטמעה והדרכת משתמשי הקצה.
תחומי אחריות ופעילות עיקריים
•תמיכה במערכות ליבה לוגיסטיות - מומחיות מקצועית במערכות WMS( ניהול מחסנים),
TMS( ניהול תובלה) ו-POD( אישור מסירה)
• ניהול תקלות מקצה לקצה - אבחון, טיפול ומעקב אחר תקלות תוכנה, תוך תיאום מול מנהלי פרויקטים פנימיים וספקי תוכנה חיצוניים
• שירות למשתמשים - מתן מענה מקצועי יעיל ומהיר לפניות, תיעוד מדויק במערכת הקריאות, ושמירה על תקשורת רציפה עם המשתמשים
• פיתוח והעברת הדרכות - בניית הדרכות ממוקדות לתהליכים מרכזיים והעברתן באופן פרונטלי למשתמשי המערכות
• ליווי תהליכי פיתוח - השתתפות בבדיקות משתמשים ובדיקות מסירה עבור מערכות ופיצ'רים חדשים
• עבודת צוות - שיתוף פעולה מקצועי והדוק עם כלל צוותי מחלקת מערכות המידע
משרה מלאה - 5 ימים בשבוע 12K+ נסיעות
דרישות:
תואר ראשון במערכות מידע / מדעי המחשב / תעשייה וניהול - יתרון
מערכות וטכנולוגיות
• ניסיון עם מערכות ליבה לוגיסטיות – WMS, TMS, POD
• היכרות עם SQL
• לפחות שנה ניסיון בתמיכה אפליקטיבית
• ותק וניסיון בארגון לוגיסטי – יתרון
* משרה מס׳ #651758 מיועדת לגברים ונשים כאחד