נקסט-פוינט - בוטיק גיוס והשמה מותאם אישית
נקסטפוינט גיוס והשמה
מי אנחנו?
למה אנחנו?
משרות
אדמיניסטרציה
אחזקה ואנשי מקצוע
אינטרנט ודיגיטל
הוראה, חינוך והדרכה
הנה"ח, חשבות שכר וגבייה
חשמל ואלקטרוניקה
ייבוא ייצוא
ייצור ותעשייה
כללי וללא ניסיון
כספים וכלכלה
מחסנאות
מכירות
משאבי אנוש וגיוס
משפטים
נדל"ן, בינוי, בניין ותשתיות
נהגים, שליחים והפצה
פרסום, שיווק ויח"צ
רכב ומכונאות
רכש, תפעול ולוגיסטיקה
רפואה ופארמה
שירות לקוחות
שירותים חברתיים, ייעוץ ותמיכה
תיירות ומלונאות
משרות סטודנט/גמישות
משרות TECH
תוכנה כללי, AI
תוכנה FULL-STACK
תוכנה FRONT-END
RESEARCH
תוכנה BACK-END
MOBILE, WEB DEVELOPMENT
QA, DEVOPS
מערכות מידע, BI, DATA
מחשבים ורשתות, אבטחת מידע וסייבר
PRODUCT/ PROJECT MANAGMENT
CLIENT SUCCESS MANAGER (CSM)
OPERATIONS
MARKETING & SALES
חומרה
העברת קו"ח
נקסטפוינט גיוס והשמה
מי אנחנו?
למה אנחנו?
משרות
אדמיניסטרציה
אחזקה ואנשי מקצוע
אינטרנט ודיגיטל
הוראה, חינוך והדרכה
הנה"ח, חשבות שכר וגבייה
חשמל ואלקטרוניקה
ייבוא ייצוא
ייצור ותעשייה
כללי וללא ניסיון
כספים וכלכלה
מחסנאות
מכירות
משאבי אנוש וגיוס
משפטים
נדל"ן, בינוי, בניין ותשתיות
נהגים, שליחים והפצה
פרסום, שיווק ויח"צ
רכב ומכונאות
רכש, תפעול ולוגיסטיקה
רפואה ופארמה
שירות לקוחות
שירותים חברתיים, ייעוץ ותמיכה
תיירות ומלונאות
משרות סטודנט/גמישות
משרות TECH
תוכנה כללי, AI
תוכנה FULL-STACK
תוכנה FRONT-END
RESEARCH
תוכנה BACK-END
MOBILE, WEB DEVELOPMENT
QA, DEVOPS
מערכות מידע, BI, DATA
מחשבים ורשתות, אבטחת מידע וסייבר
PRODUCT/ PROJECT MANAGMENT
CLIENT SUCCESS MANAGER (CSM)
OPERATIONS
MARKETING & SALES
חומרה
העברת קו"ח
#392 כללי שאלון הכרות והתאמה ראשונית
היי! תודה שאת/ה מתעניין/ת במשרה. כדי שנוכל להכיר אותך ולבחון את מועמדותך יש להשיב על השאלות הבאות באופן מלא. שאלון שלא יושלם במלואו לצערנו לא יוכל להילקח בחשבון. בהצלחה!⭐
#392 תפקיד ראשון בצוות ה-CS, ת"א
שם מלא:
*
דואר אלקטרוני
*
מספר טלפון
*
האם את/ה עדיין מועסק/ת?
*
האם חיפוש העבודה שלך דיסקרטי?
*
מה טווח ציפיות השכר שלך בברוטו (חובה)?
*
מהי זמינותך לתחילת עבודה?
*
כחלק מתהליך שליחת קורות החיים, חשוב לעיין במדיניות הפרטיות:
https://www.next-point.co.il/privacy
אני מאשר/ת כי קראתי את מדיניות הפרטיות ומסכים/ה לתנאיה, לרבות איסוף ושימוש במידע האישי לצורכי גיוס והשמה, ושיתוף המידע עם צדדים שלישיים כמפורט במדיניות.
האם את/ה מאשר/ת להעביר את קורות החיים שלך לבדיקה מול הארגון? (בשלב זה לא נוכל למסור את שם הארגון)?
במידה ואישרת את שני הסעיפים הקודמים, נא להעלות קובץ קורות חיים בפורמט WORD או PDF.
*
המשרה היא מלאה ובמשרדי החברה בתל אביב (לא היברידית). סמן במידה ורלוונטי עבורך.
האם יש לך לפחות 4 שנות ניסיון בתפקידי Customer Success או Account Management בחברות SaaS B2B? חובה. אנא פרט/י: באילו חברות עבדת, מה היו תחומי האחריות, וכמה שנים בכל תפקיד.
*
האם עבדת לפחות שנתיים בסביבת סטארט־אפ?
*
4. פרט/י את הניסיון שלך בעבודה עם לקוחות: נא התייחס/י להובלת תהליכי onboarding, תמיכה שוטפת, ניהול קשר שוטף לאורך חיי הלקוח וכל פעילות נוספת רלוונטית.
*
האם הייתה לך השפעה על כיוון מוצר דרך משוב מהשטח? אם כן, תאר/י דוגמה קונקרטית של בקשת לקוח שהובילה לשינוי או תוספת במוצר, ומה היה תפקידך בתהליך.
*
מהי רמת האנגלית שלך? נא פרט/י אם יצא לך לנהל שיחות לקוח, דמוים או מצגות באנגלית – ובאילו הקשרים.
*
סמן/י את סוגי הניסיון שיש לך בפועל (ניתן לבחור יותר מאפשרות אחת):
עבודה מול לקוחות טכנולוגיים (למשל מפתחים, DevOps, Cloud Architects)
הובלת הטמעה של מוצר עם מורכבות טכנולוגית (כגון סנסוריקה, תשתיות, או לוגיקה טכנית)
היכרות עם תחום Cloud Architecture (כולל APIs, deployment models, תשתיות ענן)
ניסיון בעבודה עם כלים מעולמות הענן (למשל AWS, Azure, GCP, Terraform, Kubernetes, FinOps tools)
אין לי ניסיון באף אחד מהתחומים שצוינו
במידה וסימנת אחת או יותר מהאפשרויות בשאלה הקודמת, נא פרט/י בקצרה:
*
האם יש לך ניסיון או הבנה בתחום FinOps? (לדוגמה: ניתוח עלויות ענן, שימוש בכלים בתחום, ניהול תקציבי ענן)
*
האם נוח לך להיות העובד/ת הראשון/ה בתחום Customer Success בחברה ולהוביל את התחום מאפס? נשמח להבין גם אילו תהליכים או צוותים יצא לך לבנות בעבר, אם רלוונטי.
*
תודה על הזמן שהקדשת למילוי השאלון! במידה ותהיה התאמה ניצור איתך קשר בהקדם. בהצלחה!
אחורה
הבא
להגשת מועמדות
נבחרת המשרות