לתפקיד ראשון מסוגו אנו מחפשים Customer Success Manager שייקח חלק משמעותי בעיצוב האסטרטגיה, הכלים והתהליכים של תחום ה־Customer Success בחברה.
זהו תפקיד בעל השפעה רחבה, שכולל ניהול קשרים שוטפים עם לקוחות, בניית תהליכי הטמעה והובלת POC’s, לצד שיתופי פעולה עם מחלקות המכירה, המוצר, הדאטה והשיווק. התפקיד מצריך שילוב ייחודי של חשיבה אסטרטגית, הבנה טכנולוגית, גישה אנליטית ויכולות בין־אישיות יוצאות דופן.
מה כוללת האחריות?
• בנייה והובלה של צוות ה־Customer Success
• שותפות מלאה בתכנון והובלת אסטרטגיית CS בחברה
• ניהול קשרים עם לקוחות מורכבים והובלת תהליכים שמביאים ערך ממשי
• הובלת תהליכי onboarding, שימוש במערכת וחידוש חוזים
• מיפוי מבנה הארגון אצל הלקוח וניהול מערך קשרים רחב
• אפיון והובלה של POC ויישום מותאם ללקוח
• מדידת הצלחות ויצירת תהליכים סקלביליים
• שותפות בהגדרת פלייבוקים, מתודולוגיות, תעדוף לקוחות ו־QBR
• תרגום תובנות מהשטח לצוות המוצר והשפעה על מפת הדרכים
• עבודה משותפת עם הצוותים הטכנולוגיים, העסקיים והשיווקיים
מה חשוב שיהיה לך?
• לפחות 4 שנות ניסיון כ־Customer Success / Account Manager / Consultant
• ניסיון בעבודה עם לקוחות מעולמות ה־eCommerce או טכנולוגיות קמעונאות
• שליטה והבנה מעמיקה של מוצרי SaaS, פתרונות AI או מערכות מבוססות דאטה
• רקע מוכח בהובלת POC מוצלחים בסביבות B2B מורכבות
• יכולות גבוהות בניהול ממשקים ובניית מערכות יחסים
• כישורי תקשורת, הצגה, שכנוע ויצירתיות
• גישה יזמית ורצון לבנות משהו משמעותי מאפס
• חשיבה אנליטית ומיקוד במדדים
• ניסיון מחברה טכנולוגית בצמיחה או סטארטאפ בתחילת הדרך
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
🌸לינק להגשת מועמדות – https://jobs.next-point.co.il/431-1
💫next-point. You name it. We'll find it! 💫